Puhelin

Miksi yrittäjällä on puhelin jos siihen ei vastata?

Tarkoitan ongelmaa johon törmään päivittäin, soitan johonkin 1-2 miehen firmaan, jossa ei vastata syystä tai toisesta, jonka toki ymmärrän, että esimerkiksi asiakkaan kanssa keskustellessa ei aleta jorisemaan toisen asiakkaan kanssa.

Mutta, miksi vitussa ei soiteta takaisin kun joku on soittanut, onko töitä niin paljon että ei tarvitse vastata puhelimeen jos jollain olisi töitä tarjolla?

Asiakas on oikeutettu olla vastaamatta, mutta hänenkin arvostaessa soittajaa hän soittaa takaisin.

Yhden miehen yrityksissä asiakas takuulla ”näkee”  että kyse on yrittäjän omasta puhelimesta johon takuulla jäävät soitot talteen eikä mistään ison yrityksen puhelinvaihteesta josta ei syystä voida takaisin soittaa jokaiseen puheluun, millaisen kuvan se antaa asiakkaalle? Itse en ainakaan soita enää toistamiseen mikäli se on vaihtoehtojen rajoissa mahdollista.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *